2015. január 9., péntek

Ananászos-gránátalmás csirke diós rizzsel

A mai napon ebédre csirkét készítettem és arra gondoltam, kipróbálom, milyen lenne, ha a kedvenc gyümölcsömmel dobnám fel. Ananászos csirkét készítettem már korábban és nekem nagyon tetszett ez az édes-sós ízvilág, így megpróbálkoztam egy kicsivel különlegesebb ételt varázsolni a diétás menünkbe.

Szerencsére gyorsan kész volt és túl sok munkát nem igényelt, így éppen ideális egy rohanós hétköznapra. Finom és egészséges, szóval csupa-csupa jó tulajdonsága van. :)

Hozzávalók (6 főre - 3*2 adag):

  • 60 dkg csirkemell
  • 1 ananász konzerv
  • fél gránátalma
  • 1 ek olívaolaj
  • csipet fahéj, só, bors, gyömbér
  • 4 marék rizs
  • 1 marék dió
A csirkemellet apróra kockázzuk, megfűszerezzük, majd megpirítjuk az olajon. Az ananászt felszeleteljük, és amint a hús kicsit megpirult, levével együtt ráöntjük. Addig főzzük, amíg a leve e nem párolog, éppen csak néhány kanálnyi maradjon. 
Miután ezzel végeztünk, a rizst és a diót szintén megpirítjuk kis lángon, majd felöntjük vízzel, és hagyjuk főni. Leszűrjük és egy tálban összekeverjük az hússal. 
Kész is a finom ebéd :)



Ti mivel dobjátok fel a diétát?