2014. január 11., szombat

90 Day Challenge - 0. nap

Nem szeretem a monotonitást, sem a nyávogást az edzéseken. Így szerettem volna elkerülni az ilyen jellegű dvd-ket is, bár sokan szeretik, nálam ez sajnos nem vált be. A keresgélés közben akadtam rá egy nagyon szimpatikus 3 gyermekes anyára, aki a szülés után adott le több mint 40 kg-t rendszeres edzéssel illetve diétával.
Naponta tölt fel videókat, instrukciókkal kiegészítve, így könnyen követhetővé válik számunkra a 90 napos edzésterv. Az edzések általában 10-30 percet vesznek igénybe, a napi feladatoktól függően (bemelegítés, nyújtással 1 óra), bár mindennapos izomlázzal jár, érdemes végigcsinálni.
A feladatokat én különböző kardió edzésekkel egészítettem ki, bemelegítésként a kedvenc zenéimből készített fél órás válogatásra ugróköteleztem (0.nap), sorozatnézés közben taposógépeztem, illetve hullahoppoztam. A futás nem tartozik a kedvenc elfoglaltságaim közé, de néha-néha belefér, így a lépcsőzés mellett azt is beszorítottam az edzések mellé.
Na akkor hétfőn kezdhetjük? :)