2016. július 20., szerda

Méregtelenítés dr. Steinbergerrel - 3.nap

Túl vagyok a felén, csodás érzés.

Talán a mai nap volt a legnehezebb. Az ananász nekem túl édes volt, hígítanom kellett vízzel, és nem is tartottam elég laktatónak.
Tegnap este annyira pörögtem, hogy alig bírtam elaludni, ma reggel meg persze gondot okozott a kelés. Úgy megijedtem az ébresztőtől, hogy szó szerint kiugrottam az ágyból.

Tudom, hogy sokan belevágnak egy-egy tisztító kúrába, vagy diétába, éppen ezért páran úgy gondolják, hogy kicsit túldramatizálom ezt a néhány napot.

Erre én azt mondom, hogy mindenki foglalkozzon saját magával és a kitűzött célokat akarja elérni, ne pedig másoknak megfelelni. A testépítők teljesen másként étkeznek, mint a "normális" emberek, ezért nekik néhány étkezés fehérjével való kiváltása természetes. Van akinek ez már fogyókúra. Szóval mindenki saját magával versenyezzen, saját magát akarja legyőzni és ne hallgasson a rosszakarókra, mert nem tudják, hogy mi áll a háttérben, honnan indultál, és hol az út vége.



2016.07.20. 7.45.:

A tegnapi rozskenyeret képtelen lettem volna még egy napig enni, és már csak két szelet volt belőle, így bementem egy pékségbe a körúton, majd kértem, hogy mutassák meg a kínálatot.
Jobbnál jobb kenyerek voltak, nehéz volt a döntés. Megengedtem magamnak egy kis csalást, olivás rozskenyeret kértem, mire a lány megszólalt: 
"Uhh biztosan ezt? Hogy lehet ezt megenni?"
Marketing ötös.

2016.07.20. 8.10. Reggeli:

Mindenki mondta, hogy mennyire imádni fogom az ananászt. Nekem túl édes!!! Magában persze isteni, főleg csokiba mártogatva.... de léként nekem túl tömény. Vízzel hígítva ittam, mellé pedig az olivás rozskenyeret, így együtt nagyon jól esett. :)

2016.07.20. 11.10. Tízórai:

Próbáltam kicsit kitolni a tízórait, bár már 1 órája éhes voltam. Ma tuti többet ettem a megengedett kenyér mennyiségből, annyira fincsi ez a kenyér. Befejeztem az evést és éhes maradtam.  Ajaj, mi lesz velem ebédig?

2016.07.20. 12.15.:

Ebédszünetben kisétáltam a közeli szupermarketbe venni egy újfajta kenyeret (a mai annyira bejött, hogy tuti, hogy túlzásba viszem..), amiről sok jót hallottam. Az üzletben csábított a sok illatos péksütemény illata és a cukrászdákból kiáramló pörkölt kávéillat..
Tudtátok, hogy mindenki Pokémon Go-t játszik? Nem egy ember jött nekem vigyorogva a telefonjába bambulva, hogy ott van egy pokémon, itt meg egy pokéstop! (Na jó, én is letöltöttem, hiszen ismerni kell az aktuális újdonságokat, nem igaz? :D)

2016.07.20. 13.30. Ebéd:

Később ebédeltem az előző napoknál, de valahogy nem is voltam éhes, viszont annál több víz lecsúszott.

2016.07.20. 16.25. Uzsonna:

Uzsonnára éppen csak egy szelet kenyeret ettem, mert mar nem kívántam, viszont annyi minden mást ettem volna..főleg a hazafele út volt nehéz, amikor éreztem a gyros, a hamburger és a sültek illatát.

2016.07.20. 18.50. Vacsora:

Megittam a hígított ananász levet, és melle sok sok folyadékot, és ezzel lezártam ezt a napot.

Summa

Vizet ittam ma bőven, hangulatingadozással és fizikai gyengeséggel sem volt ma probléma.
Viszont minden gondolatom a kaja körül forog. Én tényleg szenvedek. Nem fizikálisan, inkább mentálisan.
Ami a legnagyobb kihívást jelenti az az, hogy nem lehet csak úgy bármikor enni és a mértékletesség betartása.
Egyre jobban érzem, hogy ez nem arról szól, hogy mennyire kitisztítom majd a szervezetemet.. inkább a fejemben teszek majd rendet és ezek után kicsit átértékelek néhány dolgot.

Már csak két nap van hátra és vége!