2016. július 18., hétfő

Méregtelenítés dr. Steinbergerrel - 1. nap

Még magammal sem voltam teljesen megbékélve amikor megvettem a csomagot ma reggel.
Az elhatározás megvan már egy ideje, de nem voltam benne biztos, hogy érdemes-e belevágni. Hallottam sok jót és még több rosszat róla, ezért - mint általában mindennel - úgy voltam, hogy majd csak az után mondok róla bármilyen jellegű véleményt, miután a saját bőrömön is megtapasztaltam. 

Néhány alap információ a kúráról, itt találtam:
Méregtelenítésre ad kiváló lehetőséget a Dr. Steinberger-féle 5 napos fitness program. A kúra Dr. Steinberger-féle tartósítószer és színezék nélküli zöldség- és gyümölcslevekből és rozsos kenyérből áll, illetve nagyon fontos emellett naponta 3 liter víz elfogyasztása.
1. nap zöldbúzafű koktél
2. nap zöldséglé
3. nap ananászlé
4. nap céklalé
5. nap sárgarépalé
A napi elosztás:
reggeli: 1, 5 dl Dr. Steinberger lé+ 2 szelet rozsos kenyér
tízórai: 1, 5 dl Dr. Steinberger lé+ 1 szelet rozsos kenyér
ebéd: 1, 5 dl Dr. Steinberger lé+ 2 szelet rozsos kenyér
uzsonna: 1, 5 dl Dr. Steinberger lé+ 1 szelet rozsos kenyér
vacsora: 1, 5 dl Dr. Steinberger lé+ 2 szelet rozsos kenyér

Forrás: pinterest

Nos, akkor lássuk a saját élményeimet, tapasztalataimat a kúrával kapcsolatban.

2016.07.18.7.50.:

Kések a munkából. Baleset volt az úton, így a hétfő reggeli dugó okozta káoszon kívül még ez is rátett egy lapáttal. Persze, hétvégén, sőt, még múlt héten sem volt időm beszerezni a csomagot (ez is tipikus, legyünk spontánok), ezért első utam egy patikába vezetett, ahol a felsorolt összes létező márka és íz található, csak amit keresek éppen az nincs. ( Ha lett volna belőle, a teljes adag 7300 Ft, darabra 1500 Ft-ért árulták)
Nem baj, az utcában elég sok gyógyszertár és egyéb biobolt van, igaz, csak 8.00-kor nyitnak, de már nem teljesen mindegy? Útba ejtettem egy DM-et, ahol emlékeim szerint -nem olyan horror áron- lehetett kapni csomagban. Rosszul emlékeztem. Egyedül a zöldbúzafű-koktél volt az üzletben, 2200 Ft-os áron (nem, nem vicc). Egyetlen pillanatra gondolkodtam el, hogy megveszem, de azután győzött a józan ész, és a google maps a segítségemre sietett további patikákkal a közelben.

2016.07.18. 8.15.:

Patika megvan! Csomag és rozskenyér beszerezve (hogy ez miért ilyen *** nehéz????)! Így csak nem mehetek be a munkába. Gyerünk, szétszedni. Szerencsére nagy táskával voltam, így bőven jutott hely az üvegeknek (bár a kezem úgy lezsibbadt, hogy utána még 1 óráig nem tudtam dolgozni..), kettőt így is külön nejlonzacskóba kellett pakolnom. Az utcán a kőműves fiúk füttyei ideig-óráig elnyomták az üvegek csilingelését, de miután beléptem az épületbe, természetesen minden egyes lépésnél összekoccantak a csöndben, ezek után mint valami utcáról szalajtott alkoholista, úgy néztem ki.

2016.07.18. 8.30. Reggeli:

Megvolt a reggeli. Elég éhes voltam, így 2 szép szelet kenyér is lecsúszott. Nekem túl édes volt ez a lé, előre tartok az ananásztól. Persze, kellemesebb, mint a tudat, hogy le KELL nyomnom minimum 3 -4 l íztelen ásványvizet a torkomon..

2016.07.18. 11.15. Tízórai:

Tízórai kipipálva. Nem is voltam annyira éhes! Bár ezek után jött a megpróbáltatás, a többiek kimennek ebédelni, a mikróban melegszik a hétvégéről maradt ebéd.. én meg szopogatom a búzafű koktélt.

2016.07.18. 12.45. Ebéd:

Kicsit megéheztem. Biztos az illatos kacsacomb vagy a töltött káposzta teszi... na sebaj, legalább ehetek még 2 szelet rozskenyeret.

2016.07.18. 14.03.:

"Büszke vagyok magamra, nem is vagyok éhes.."

2016.07.18. 16.00.:

"Ételt!!!!!!!!!!!!!!!! Éteeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt!!!!!!!!!!!!
Nem bírom! Kilyukad a gyomrom, kiesik a szemem, és felrobban a fejem!!!
Hozzám ne szóljatok!
Ez a kúra nem nekem való, ha beszólsz, Isten bizony te jársz rosszabbul!!!!"

2016.07.18. 16.15. Uzsonna:

"Húúúú,  de finom ez a rozskenyér! Egy szelet fér csak bele? Ez valami vicc? Isteni ez a búzafű-koktél!! Megehetem a vacsora részét is?"

2016.07.18. 17.30.:

A munkával végeztem, a hangulatingadozásaim pedig elég viccesek lehettek. Mivel volt egy kis időm, úgy gondoltam, hogy ösztönzésként, illetve a mai nap után megérdemlem, hogy vegyek egy új Calzedonia fürdőruhát. :D Érdekes, ma minden szuperül állt. Ennyi önbizalmat adott volna a tudat, hogy milyen "méregtelen" leszek? 

2016.07.18. 19.20. Vacsora:

Nem voltam éhes, viszont az otthoni illatoktól elkezdtem bánni, hogy voltam olyan hülye, hogy belevágok a kúrába.. pirított bacon és rántotta.. Együtt vacsoráztunk, amíg a vacsi gőzölgött az asztalon én ízletesen elfogyasztottam az újonnan vásárolt bio rozskenyeret (ez valami óriási tévedés volt...) az utolsó csepp búzafű-koktéllal és megkóstoltattam a többiekkel a mai adagot.


Summa

Összességében nem volt vészes nap, bár, ha dekára lemértem volna a mai kenyér adagot, félek, hogy kicsit túlléptem a megengedettet.
Még a nap elején készítettem egy táblázatot, hogy pontosan vezethető legyen az étkezések ideje, és az üres poharak száma.
A vízfogyasztás ennek ellenére majdnem siralmasnak mondható, a munkában éppen lecsúszott 1,5 l, itthon is kényszerítenem kell magam, hogy igyak.
A hangulatom ingadozó volt, bár az elég gyakran előfordul alapjáraton is, ha épp rosszul kelek fel.

Hogy mit is várok ettől a kúrától?

Biztosan nem ettől fogyok majd le, bár nem is igazán szeretnék, ha rá tudnám venni magam a minden napi fél óra (!) sportra, semmi kifogásolni valóm nem lenne. 
Talán méregtelenít valamit, bár orvossal konzultálva azt a választ kaptam, hogy a szervezetnek megvan a saját maga méregtelenítő funkciója, nincs szükség különböző kúrákra. Ezzel szemben rengetegen mondják, hogy évente 2-szer ajánlatos "tisztítani", hiszen a szervezetünk nem a sok tartósítószerekhez van igazítva.
Pro és kontra. Döntse el mindenki maga.

Amiért én belevágtam, az az, hogy legyőzzem önmagam, hogy tudjam, hogy igenis képes vagyok rá. Persze, néhány centinek örülnék innen onnan, de azt tényleg lehetne sporttal is formálni.


Forrás: pinterest

Szóval túl az első napon, nem is korgó gyomorral megyek az ágyba, büszke lehetek magamra, hogy kibírtam. Lássuk a következőt!