2016. július 23., szombat

Méregtelenítés dr. Steinbergerrel - 5. nap

És itt a vége.
El sem hiszem, hogy végig csináltam.

Hihetetlenül büszke vagyok magamra!


Egy rövid kis összefoglaló van a mai napról, mert ez volt az egyetlen, amit sehogy sem tudtam dicsérni és egyszerűen nem láttam semmiféle pozitív dolgot, ami fel tudta volna dobni a napot étkezésileg. A mai adag répalé volt, ami magában tényleg nagyon egészséges, ráadásul a B-karotinnak köszönhetően a nyári barnaság sokkal szembetűnőbb és tartósabb lesz. :) 

2016.07.22. 8.15. Reggeli:

Ez a répa egyszerűen ihatatlanul borzasztó! És még a kenyér se túl fincsi..
Érdekes nap lesz a mai az tuti.

2016.07.22. 11.25. Tízórai:

Próbáltam húzóra elfogyasztani a levet, de már se azt nem kívántam, se a kenyeret..
Nekem ez a nap a mélypont, de szerencsére a meleg miatt éhes sem vagyok. Talán ki lehet bírni.

2016.07.22. 12.00.:

Osztályértekezlet. Morzsaparty.
Imádom a nasikat, de inkább felmentem dolgozni, mert feleslegesen csak a hülyék kínozzák magukat.

2016.07.22. 13.45. Ebéd:

Ma rövid nap van a munkában, így próbáltam minél jobban kihúzni az ebédet is, hátha bejön a tervem és a vacsit valamilyen módon kihagyhatom..
Én tényleg rosszul vagyok ettől a répától. Émelyítően édes és sűrű.. pedig amúgy nagyon szeretem frissen turmixolva vagy nyersen elrágcsálni.
Munka után indulás a Balatonra, hátha az elvonja a figyelmemet erről a borzalmas napról.

2016.07.22. 17.25. Uzsonna:

Az uzsit útközben fogyasztottam el (ezúton köszönet Andinak, aki megetetett vezetés közben :D), gyorsan lehúztam a répalevet, rá sok sok vizet és úgy döntöttem, hogy összevonom a vacsorával és ez lesz az utolsó ilyen étkezésem..

2016.07.22. 19.00.

Néhány korty (volt az több is?) maradt még az üveg alján de nem bírtam rávenni magam, hogy elfogyasszam vacsorára).

Summa

Rengeteget ittam ma, valószínű a nagy meleg és a kevés kenyér/répalének köszönhetően. Nem voltam éhes, bár már rettenetesen vártam a végét.
Ismét volt egy kis összetűzés a hangulatingadozás miatt, de ezt már betudtam "napi rutinnak". A dolgok sajnos így működnek.
A hétvége  biztosan nagyon diétás szellemben fog telni Andinak köszönhetően, szóval nem félek attól, hogy bűnbe esek és minden gusztustalan egészségtelen dolgot eszek. :)


Sokan mondták, hogy a kávéval gondok lesznek, én is napi szinten ittam eddig, de főleg az íze miatt. Volt is pár nap, amikor legszívesebben hagytam volna az egészet és ettem volna rendesen, kávéztam volna, megittam volna egy fröccsöt.
De ez erről szólt, nem lehetett feladni, és ha túl nagy változást nem is tapasztaltam fizikailag, szellemileg annál többet.

Köszönöm  Anettnek, mint legfőbb támogatómnak, hogy mellettem állt és minden barátomnak, aki biztatott, hogy tartsak ki. Rengeteget jelentett! :)

Ezek után már csak egy valami van hátra:

Be able to tighten that bikini string a little tighter and still enjoy your favorite foods…..!: