2016. július 21., csütörtök

Méregtelenítés dr. Steinbergerrel 4. nap

Talán ez volt a legkönnyebb nap.

Imádtam a céklát, bár elég nagy félelemmel vágtam bele, mert mindenki körülöttem azt mondta, hogy ez a legborzalmasabb.
A mai nap nem telt túl sok izgalommal, a kenyeret már beszereztem előzőleg, így vicces szituációkat sem tartogatott a nap, a cékla meg tényleg nagyon kellemes volt.

Sign up for the Skinny Ms. newsletter and never miss out on fitness tips or healthy recipes from Skinny Ms.:

2016.07.21. 8.05. Reggeli:

Nagyon nagyon féltem belekóstolni. Úgy voltam vele, hogy gyorsan húzóra, legyek túl rajta.
De már az első kortyot imádtam! És ez a kenyér is nagyon jó választás volt. Talán ez lesz a kedvenc napom?

2016.07.21. 11.45. Tízórai:

Mivel rengeteg munka volt, így korábban nem tudtam leülni elfogyasztani a tízórait, de meglepő módon nem is voltam annyira éhes. Már szinte vártam, hogy ihassak a céklaléből és a finom rozsos kenyérből.

2016.07.21. 12.35.:

Kimentem sétálni egyet a környékre. Megint csábítottak az illatok, de leginkább a zöldségesnél időztem, azon gondolkodva, hogy vajon belefér- e a mai napba egy doboz áfonya. Sajnos elvetettem az ötletet, hogy bizony ki kell bírni, ha már eddig sem csábultam el, nehogy itt a legvégén bűnözni kezdjek.
Ebben a fél órában begyűjtöttem minden környéken fellelhető pokémont :D

2016.07.21. 13.30. Ebéd:

Szintén nem voltam éhes, viszont nagyon vártam már, hogy igyak egy kis céklát és egyek a finimini kenyérből :))

2016.07.21. 16.25. Uzsonna:

Uzsonna előtt már elég éhes voltam, de inkább normális kajára vágytam. Valami fini gyümölcs, müzli, joghurt, vagy bármi.
Csak ne kenyér céklával.

2016.07.21. 19.00. Vacsora:

Otthon illatozott a baconos rántotta, a lágy nemes penészes sajt, a finom bor.
Basszus nem bírom!!! 
És nem is vagyok  éhes. Legalábbis nem erre a diétára. :(

Summa

A vízfogyasztáson kielégítő volt, viszont meglepően keveset ettem és nem is voltam éhes. Csak végre valami normális kaját ettem volna...
Viszont sajnos a hangulatom borzalmas volt. A munkában beszóltak, persze nem hagytam magam, a fejem is majd szétrobbant.
Próbáltam korán ágyba kerülni, de valahogy ez a kúra annyira felpörget, éjfélig szenvedek, nem tudok elaludni, aztán másnap alig bírok kikelni az ágyból..
Talán néhány centivel kisebb lettem, ez számomra elég meglepő, mert kg-ben semmi változást nem észleltem. (Pedig napi alig 500 kalórián élek..)


A(z) IMG_5040.JPG megjelenítése
Holnap az utolsó, annyira várom már, hogy az hihetetlen!
A(z) IMG_5040.JPG megjelenítése