2016. március 5., szombat

Hogyan találjuk meg a tökéletes hajformát?

Az egyik nagy változás az elmúlt fél évben az volt, hogy a fenékig érő hajamat levágattam. Akkor úgy éreztem, hogy kell valami változás, és megmondom őszintén untam már órákon keresztül mosni, szárítani, kezelni. Kitaláljátok mit érzek most? Hogy KELL a hosszú hajam. Hiányzik.

Egyik korábbi bejegyzésemben említettem már a ricinus olaj használatát. Most aztán minden hajmosás hosszabb a megszokottnál, hiszen pakolás fel, néhány óráig pihi, majd 3-4* öblítés. Bár látom a hatást (ez lehet, hogy a szépségkapszulának is köszönhető), viszont így jóval nagyobb felhajtás a hajmosás. Nem mondom, hogy nem tetszik a rövid haj, hiszen mindenki azt mondja, hogy nagyon passzol hozzám (én is egyetértek velük), csak sajnos sokkal kevesebb ötletem van/volt arra, hogy hogyan is lehetne kicsit kevésbé hétköznapivá tenni.

Ebben a bejegyzésben azt tudjátok lecsekkolni, hogy milyen hajstílust érdemes vágatnotok, ha ti is terveztek egy kis változtatást.



Férfiaknak is van néhány ötlet: