2016. március 3., csütörtök

Programajánló: március

Szervusz Március, szervusz Tavasz!

Nem véletlenül március a kedvenc hónapom. Amikor az ébredező természet egy-egy apró jelét véled felfedezni lépten-nyomon, amikor a kertedben kibújnak egyesével a hóvirágok, amikor a nap sugaraitól már melegséget érzel a szívedben is, ez csak egyet jelenthet: a tavasz megérkezett.

Engem ez az időszak hihetetlenül nagy boldogsággal tud eltölteni. Emlékszem, február utolsó pár napjában már szó szerint szenvedtem az időjárástól, az élettől, mindentől. Aztán jött a március, és valami megmagyarázhatatlan okból kifolyólag nem tudtam abbahagyni a mosolygást. Minden apró kis dolognak tudtam örülni. Ez olyasmi lehet, mint a placebo gyógyszerek, nem igaz? Elhiszed, hogy így van, és akkor "ki is fejti a hatását".
A másik oka az óriási március-szeretetemnek a születésnapom. A családunkban nagyon kedvesen zajlanak ezek az események. Egy napra te különleges vagy. Az egész család téged ünnepel és próbálják még szebbé tenni ezt a csodaszép napot. :) Ezúton is köszönöm, hogy vagytok nekem. ♥

Nem szeretnék nagyon eltérni a címtől, így ebben a bejegyzésben néhány programötletet szeretnék összegyűjteni március hónapra.

Március 1-6.
Március első hétvégéjén több lehetőség közül is választhatunk.
Sajnos március 5.-e munkanap, így a hétvégénk rövidebb lesz a megszokottnál, de akinek belefér javaslom az Utazás Kiállítást. Március 3-6. között a Hungexpon találkozhatunk a hazai és a külföldi kiállítókkal. Ezen a hétvégén Pécsett is lesz egy izgalmas esemény csokoládé imádók számára. A pécsi Csokoládi Fesztivál március 5-6-án várja az érdeklődőket.

Március 7-13.
A második hétvégén egy szívemhez közel álló programot találtam, március 11-14-ig a Vajdahunyad várában lévő tavaszi Orchidea kiállítás és vásárt. Ha esetleg a fővárostól távolabbra utaznánk, akkor remek program lehet Gyulán a Gyulai kolbász- és sódarmustra, ami március 11-15-ig várja a látogatókat.
Ezen a héten lesz a születésnapom is, így rám néhány egyéb program is vár. :)

Március 14-20.
Március 3. hetében több tavaszi fesztivál is megnyitja kapuit. Füreden, Győrben és Debrecenben is lesz lehetőségünk különböző tánc- illetve színházi produkciót is megtekinteni.
Március 15-én, Nemzeti Ünnepünkön a fővárosban többféle programot is találhatunk. Ha inkább egy kis sportra vágyunk, akkor a 10. Coca-Cola Testébresztő Fitnesznapra látogathatunk el a SYMA csarnokba.

Március 21-27.
Ismét egy hosszú hétvégénk lesz, méghozzá Húsvét hétvége. Rengeteg programlehetőség közül választhatunk, de én ilyenkor jobban szeretem a családdal tölteni, tojást festegetni, otthon várni a locsolókat. Március 25-től nyílik a 34. Magyar Sajtófotó Kiállítás, ami szintén érdekes programnak ígérkezik.

Biztos vagyok benne, hogy a felsorolásom nem teljes és nem fed le minden érdeklődési kört, de én ezeket az eseményeket találtam a legizgalmasabbnak. Esetleg itt van néhány böngészni való még:
http://www.iranymagyarorszag.hu/keres/budapest/program-p2/
http://budapest.varosom.hu/programok/2016-03-01/
http://www.programturizmus.hu/search?keywords=&keywords-text=&f-loc=&f-loc-text=&f-from=2015-03-01&f-to=2015-03-31 
http://itthon.hu/programok

Ti mit terveztek márciusra? 

Képek forrása:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b4/44/83/b444838d651bfa5c93e9e59c06f3d754.jpg 
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/82/d1/91/82d1914fe838ae7387ecd26fd5f36ad3.jpg