2014. január 11., szombat

Januári akciók

Mivel az edzések csak hétfőn kezdődnek, így kihasználom a lehetőséget, hogy írjak néhány sort a divatról és a mostanában aktuális akciós shoppingolásról. :) Már most rengeteg boltban 20-50%-os akció van, de érdemes még várni néhány napot, mert akár a 70%-ot is elérheti az árcsökkenés. Évről évre egyre korábban kezdődik az akciós szezon, idén (tavaly) már az új évet sem várták meg, szilveszter előtt elkezdték árulni a kifutó kollekciót.

Sajnos ilyenkor elég nagy a kapkodás és a felfordulás, így a ruhákra is kevésbé vigyáznak, nagyon figyelmesen kell vásárolnunk, még a csábító árak ellenére sem szabad megvenni a hibás termékeket! Illetve, ha valamibe nem szeretünk bele elsőre, sőt még második alkalommal sem győzött meg teljesen, csak azt gondoljuk, hogy "majd valamikor biztos fel tudjuk venni", NE vegyük meg! Csak a szekrényben fog porosodni és pár nap múlva arra sem emlékszünk, hogy vettünk-e hasonlót.
Ilyenkor hajlamosak vagyunk rengeteg felesleges és nem kihasználható ruhadarabot venni a csábító árak hatására. Sokszor esem én is ebbe a hibába, épp ezért fogalmazódott meg bennem egy olyan lista, ami tartalmazza azokat a ruhadarabokat, amelyeknek minden nő gardróbjában ott van a helyük. Ezeket hívják basic (alap) daraboknak.


Több ruha összeállítást találtam, de ezt érzem a legjobban magaménak, szívesen váltogatom a Converse cipőt a balerinával, a sima pólót a blézerrel. Ezeken az alapdarabokon kívül még érdemes beszerezni nyárra egy szandált, egy rövid farmernacit, egy farmerdzsekit, és néhány különleges kiegészítőt, amivel feldobhatjuk a szettjeinket.

A tegnapi nap folyamán bementem néhány boltba, bár mindig céltudatos vagyok, most főként nézelődni szerettem volna. Természetesen nem tudtam ellenállni a kínálatnak, de törekedtem, hogy olyan dolgokat vegyek, amikre valóban szükségem van, így beszereztem egy világos farmert, egy rózsaszín oversized pulcsit és egy régóta áhított vörös fehérnemű szettet. Majd ma este felpróbálom. Hmmm.... :)