2014. január 13., hétfő

Smoothie

Ma duplát edzettem, így úgy gondoltam, hogy jár egy kis kényeztetés nekem. Ezért délután készítettem magamnak egy kivis-almás-narancsos-mandarinos smoothiet, picit továbbgondolva pedig vacsorára gyümölcsturmixot.
Ez egy igazi vitaminbomba, ami nem csak finom és krémes, hanem rettentően egészséges! Csak olyan hamar elfogyott! :(



Kipróbáltam a karácsonyra kapott tumixgépnek a smoothie készítő részét, ami bevallom őszintén, egyáltalán nem tetszett. Így csak simán összeturmixoltam a gyümölcsöket, semmi mást nem raktam bele ezeken kívül.

Hozzávalók (kb 0,5-0,75 literhez):
8 db kivi
5 db narancs
8 db icipici mandarin
1 db alma

Miután ezeket összeturmixoltam, öntöttem hozzá kb. 3/4 doboz tejet és egy evőkanál mézet. Így egy kis egészséges finomság is jár a vacsi mellé a család többi részének. :)