2014. január 8., szerda

A kezdet

Hmmm.. de nehéz is elkezdeni.

Régóta tervezem már, hogy nekiállok blogot vezetni és összegyűjtöm, leírom azokat a dolgokat, amik jelen pillanatban foglalkoztatnak. Eddig se időm, se pedig ihletem nem volt, anélkül meg elég nehéz. Annyi dologról írnék! És újra felvetődik: hogy is kellene elkezdeni...?

Nem az újévi fogadalom hatására döntöttem úgy, hogy itt az idő, ezt nem írtam fel a listámra, de sajnos, magamat ismerve, ha felírtam volna se biztos, hogy betartottam volna. Viszont a legtöbbünk által jól ismert "nyárig bomba alakom lesz", "elkezdek keményen edzeni" bizony jó nagy betűkkel szerepelt rajta. Ennek hatására kezdtem el böngészni különböző oldalakat, köztük az egyik kedvencemet, hogy hogyan, miként lehetne hatásosan, néhány hét/hónap alatt elérni az álomalakot. Hiszen időm jelenleg rengeteg van, így cseppet sem sürgős.

Nos, a kezdeti lelkesedés, cél meg van. Jelenleg a diéta, a megfelelő táplálkozás, az edzés a mozgatórugója a blogomnak. A továbbiakban pedig szeretnék a divattal, különböző inspiráló dolgokkal, DIY cuccokkal, sütés-főzéssel kapcsolatban is írni. Bevallom, nem vagyok sem életmódtanácsadó, sem stylist, sem pedig szakács, így a blogom nem is a szakszerűségre, hibátlanságra törekszik, hanem egy átlagos, bárki számára elérhető, megvalósítható ötleteket tartalmazó oldalt szeretnék létrehozni, főleg magam és olvasóim kikapcsolódása/szórakoztatása céljából.


Innen: http://www.pinterest.com/pin/444378688202467500/


Jó időtöltést kívánok! :)
xx, Blamina