2014. február 8., szombat

Do It Yourself - Gyöngyös póló

És most lehull a lepel! :)
5 órát dolgoztam rajta, szóval egy picit elfáradtam.. de szerintem megéri, tetszik a végeredmény.

Hogy miről is van szó? Nos, ismét pakolásztam, szekrényt ürítettem és nagyon nagyon sok megunt, feleslegessé vált holmit találtam. Mivel kidobni nem szeretném, arra gondoltam, hogy felhasználom valahogy őket (és itt nem a felmosó rongyra gondolok..), illetve átalakítom.

Eddig egyelőre két pólót vettem kezelésbe, most meg is mutatom az egyiket.
Egy sima szürke pólót választottam, ami önmagában jó, mert bármivel fel lehet venni, de mivel ezen kívül van még 2 db ugyan ilyen, picit unalmas. Arra gondoltam, feldobom valamivel és mi ugrott be először?! Hát persze, hogy a korábban említett Eiffel torony.


Hála az égnek, elég jó a kézügyességem, így nem jelentett gondot az elkészítése. Most lépésről lépésre bemutatom nektek, hogy hogyan is kell megcsinálni.

Kellékek:
  • sima póló
  • olló
  • cérna, tű
  • gyöngyök
  • toll (alkoholos), ceruza
  • papír

Elkészítése:
  • először is vegyünk egy sima pólót, amit át szeretnénk alakítani


  • egy papírra rajzoljuk le a kívánt mintát (ha esetleg nem olyan jó a kézügyességetek, akkor a bejegyzés végén megtaláljátok egészben a sablont, amit letölthettek)


  • tollal rajzoljuk át a mintát apró pöttyökkel

  • a gyöngyöket kezdjük el egyenként felvarrni a pólóra, nem kell szabályosan, jól néz ki egy kis összevisszaság


  • és folytassuk amíg körbe ne érünk, aztán csináljuk meg a belső részt is

  • és voilá, készen vagyunk! :)


Szerintem elég menő lett, mindenképpen sikerült feldobnom az egyszerű pólót. Annak azért örülök, hogy nem választottam nagyobb mintát, vagy még csak meg sem fordult a fejemben kitölteni, mert rengeteg türelemre és időre volt szükségem már ehhez is.. de a végeredmény kárpótol.
Nektek hogy tetszik? :)


Az én sablonom: