2014. február 23., vasárnap

Hogyan rajzoljunk tusvonalat?

Mivel kezdődik a báli szezon és sminkelésben elég ügyetlen vagyok, így utána néztem néhány lehetséges és egyszerűbb megoldásnak. Van néhány oldal, ahol lépésről lépésre bemutatja a készítés menetét, azt hiszem ez épp nekem való.

Youtube-on rengeteg feltöltőre fel lehet iratkozni akár smink, akár haj akár valamilyen más témában. Először én is ott kezdtem inspirációt gyűjteni a sminkeléssel kapcsolatban.

A legnagyobb bajom a szemhéj festéssel van, mivel soha sem sikerült igazán jól, elkönyveltem magamban, hogy nem is áll nekem jól.

A kedvencem a tusvonal, azt előszeretettel használom akár éjjel akár nappal megyek valahová. Épp csak az alkalomtól függ, hogy milyen vonalat húzok.

Nagyon fontos, hogy megfelelően válasszuk ki a tust. Van olyan ahol ecsettel kell felvinni a festéket és olyan is, ami hasonló egy ceruzához. Mielőtt élesben menne és jelenésünk lenne valahol, gyakoroljunk előtte, mivel nem valószínű, hogy elsőre egyenes és határozott vonalat húzunk.
Amikor először próbáltam, úgy olvastam, hogy kis segítséget tud nyújtani az, ha előre bepontozzuk a kívánt vonalat és utána már csak össze kell kötnünk a pontokat.

Néhány ötlet a festéshez:

Ti használtok tust? :)